Escola IPSE

Dl - Dv 8.00 - 19.00. Localització i instal lacions. Projecte dinnovació pedagògica. Molt més que una escola. De 0 a 18 anys. Els alumnes dintercanvi dEUA. Aquest matí hem acollit els alumnes dintercanvi dEUA són un total de 15 nois i. Des de làrea deducació física fa temps que treballem amb la intenció dinfondre uns hàbits. Aquest curs hem creat un nou projecte a segon cicle deducació infantil, emmarcat dins la. Abr 11, 2018. Convivències 2n i 4t de primària. Abr 23, 2018. Abr 25, 2018.

OVERVIEW

The site escolaipse.net currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have analyzed zero pages within the website escolaipse.net and found twenty-two websites associating themselves with escolaipse.net. There is three contacts and directions for escolaipse.net to help you communicate with them. The site escolaipse.net has been on the internet for one thousand one hundred and fifty-one weeks, twenty-five days, six hours, and twenty-seven minutes.
Jun 2002

ESCOLAIPSE.NET TRAFFIC

The site escolaipse.net has seen fluctuating quantities of traffic through the year.
Traffic for escolaipse.net

Traffic ranking (by month) for escolaipse.net

Traffic ranking by day of the week for escolaipse.net

ESCOLAIPSE.NET HISTORY

The site escolaipse.net was began on on June 10, 2002. This domain will go back on the market on the date of June 10, 2015. It is now one thousand one hundred and fifty-one weeks, twenty-five days, six hours, and twenty-seven minutes young.
June
EXPIRED
June

PERIOD

filosofia i pensament

Amb la col laboració de Júlia Torres i Canela. Història de la Filosofia grega. Història de la Filosofia medieval. Cristianisme - Religions del món.

AmpaIpse AMPA IPSE, un espai per a la comunicació i per a la participació.

Concurs de fotografia amb Mòbil. 45; Actualització de dades. 45; Equipament i normatives. 45; Escola de pares. 45; Escola de pares. 45; Pàgines web recomanades. 45; Perquè fer colònies. 45; Mercat de primavera.

la sal de la vida un espacio de archivos de Yolanda Fajardo

Un espacio de archivos de Yolanda Fajardo. Mensaje de una mujer ex-militar a Pablo Iglesias.

WHAT DOES ESCOLAIPSE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolaipse.net Mobile Screenshot of escolaipse.net Tablet Screenshot of escolaipse.net

Escola Ipse

Pilar Ferran

Casanova, 175

Barcelona, Barcelona, 08036

Escola Ipse

Pilar Ferran

Casanova, 175

Barcelona, Barcelona, 08036

CLICKART, Taller de comunicacio SL

Ignasi Nogues

Llacuna 161, 2planta, local7

Barcelona, Barcelona, 08018

ESCOLAIPSE.NET SERVER

We identified that a single root page on escolaipse.net took one thousand six hundred and fifty-seven milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider escolaipse.net not secure.
81.25.127.52

ns1.clickartweb.com
ns2.clickartweb.com

We detected that this domain is utilizing the Apache os.

Escola IPSE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site escolaipse.net has the following in the homepage, "Molt més que una escola." We noticed that the webpage also stated " De 0 a 18 anys." It also stated " Aquest matí hem acollit els alumnes dintercanvi dEUA són un total de 15 nois i. Des de làrea deducació física fa temps que treballem amb la intenció dinfondre uns hàbits. Aquest curs hem creat un nou projecte a segon cicle deducació infantil, emmarcat dins la. Convivències 2n i 4t de primària."

ANALYZE MORE WEB SITES

Escola Estadual Prof.ª Irene Campos dos Santos

Quarta-feira, 11 de maio de 2011.

ESCOLA MUNICIPAL IRENE SZUKALA

Assegurar um ensino de qualidade, possibilitando o acesso e permanência dos alunos na escola, contribuindo para a formação de cidadãos críticos e oferecendo oportunidades iguais a todos. Terça-feira, 8 de abril de 2014. Professora Gislaine desenvolve atividade baseada no Google Formulários. Clique aqui e realize a atividade. Quinta-feira, 12 de dezembro de 2013.

Escola Irene Olinda Teifke Ribeiro

Sexta-feira, 15 de dezembro de 2017. Escola Municipal de Educação Básica Professora Irene Olinda Teifke Ribeiro. Ganhadores da Rifa de Natal - 2017. 5º Prêmio - Prêmio surpresa - 04875. 4º Prêmio - Guirlanda - 00504. 3º Prêmio - Relógio de parede - 00798. 2º Prêmio - Criado mudo - 02627. 1º Prêmio - Cesta Natalina - 00342. Escola Municipal de Educação Básica Professora Irene Olinda Teifke Ribeiro. Os alunos pesquisaram e fizera.

ESCOLA IRIO MANGANELLI

GENTE FELIZ ESCREVENDO O FUTURO! BEM-VINDO AO NOSSO SITE! TEMOS UM PERFIL NO FACEBOOK. CLICK NA IMAGEM E JUNTE-SE A NÓS NA MAIOR REDE SOCIAL! É SÓ CLICAR EM CURTIR. VEJA AS NOSSAS FOTOS! 20 Anos da nossa Escola - Festa da Primavera. NOSSA ESCOLA ESTÁ EM FESTA! CONSEGUIMOS ULTRAPASSAR NOSSA META. AQUI EM FOZ DO IGUAÇU, ESCREVEMOS O FUTURO COM QUALIDADE E COMPETÊNCIA! S CUIDAR DE V. By Maria Das Graças Ferreira Brill. Foz do Iguaçu 100 Anos.

Irmãs Guanellianas

A Escola de Educação Infantil Irmã Lúcia. Eacute; uma Escola Particular, mantida pela CONGREGAÇÃO DAS IRMÃS FILHAS DE SANTA MARIA DA PROVIDÊNCIA. A Escola tem por objetivo, POSSIBILITAR E PROMOVER. Madre Serena Ciserani visita a Casa Ir. Acolhemos crianças de 2 aos 6 anos de idade, em meio turno e integral. Escola de Ensino Fundamental N.